26.10.2011

TJ 2.

Mihin se kaikki aika oikein katosi ? Lähtö on ylihuomenna ja vielä on jotain pientä tehtävää. Pakkaamista ja muuta. Ihmeen hyvin kuitenkin kaikki valmiina. Hämmentävää moinen tehokkuus.

Käväsin tänään hankkimassa mulle ja rakkauskamrulle vakuutuksen ja nyt ei tarvitse stressata kameraa niin hurjasti kun se on kunnolla vakuutettu. Huh. Ei muulla väliä, mutta kameraa pitää suojella ! Pyhä esine.

Rahaakin kävin vähän vaihtamassa dollareiksi ja huomenna käyn vielä jonkun euron kääntämässä. Noi aussidollarit on ihan hulvattoman näköisiä. Ihan kuin suoraan monopolista tms. Hassuja seteleitä.

AINIIII. Mulla oli myös semmoinen jännä juttu kuin puhelinhaastattelu ! Joku toimittaja oli vilkassu mun valokuvanäyttelyn ja halusi tehdä musta jonkun jutun johonkin käpylä -lehteen tms koska mä oon paras. Soitti sitten tänään, kun tapaamiselle ei tässä kiireessä nyt ihan kaameesti ollut aikaa sattuneesta syystä ja voi jukra. Mainostin sitten tulevaa näyttelyä aussilandiasta ja kaikkea ja ja öö nyt en malta odottaa, että pääsen kuvaamaan elämää down underissa. Nii ja kun tuun takasin ni sanoi soittavansa mulle, jos tarvii joskus kuvaajaa.
Ausseihin lähtö poikii ilmeisesti pelkkää hyvää onnea !

Tällä postauksella ei kuitenkaan ollut oikeastaan muuta ideaa kuin mainostaa Venlan blogia. Wiibaa kirjottaa englanniksi, joten nyt kaikki sinne ihmettelemään hurjaa kansainvälisyyttä ! Dodii hop hop antaa heittää ! Blogi löytyy TÄSTÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti