26.11.2011

still in bondi !

Hitsi vieköön miten ahkera päivittäjä oonkaan. Verrattuna esimerkiksi rakkaaseen ystävääni Venlaan. Oon ylpee itestäni. Lisäks mun “private” päiväkirja päivittyy päivittäin (nyt kuuluu huokasta kovaäänisesti yllätyksestä) ! Voisin varmaan ruveta kirjailijaks.

Mitään ihmeellistä pohdittavaa ei taida olla, et siirryn suoraan päiväkertomuksiin ! JES.

Edellinen postaus tais olla maanantailta, joten tiedossa villiä tekstiä tiistain (15.11.11) kulusta. Päivähän alkoi tuttuun tapaan siirtymäriitillä rannalle. Mul oli mun uusista biksuista katkennu selkänarppa (voi miten kestävät..) joten jouduin sitte kaivaa vanhat esiin. Tylsää.

Köllöiltiin hiekkaan hukkuneina tyyliin 5h, jonka kruunas mun tulevan aviomiehen tornipatsastelut. Ah lifeguardit. Mut varmaan tullaan jossai välis pidättää liiasta stalkkaamisesta. Oon nolo ja Venla esittää ettei tuntis mua. Teehee.

Jossai loppuvaihees yks hostellilainen tuli kutsuu meiät PARTY BUSSIIN ja oltii et no kaipa me voidaa lähtee. Napattiinki sitte kamppeet ja suunnattiin hostellille keittelee pastaa (vaiheeks). Safkaamisen jälkee alko valmistautuminen. Kauhee vaatekriisi, ku emmä nyt raahannu mukaan mitään kemuvaatteita. Saati et mulla ylipäänsä semmosia ees olis. Onneks olin sentää yhe hameen ottanu messiin. Suoristusrauta on ollu mun hengenpelastaja. Se on paras. Föönin otin kans mukaan, mut se varmaa pitää heittää menee, ku se ei mee adapteriin. Turhaa painolastia vaik se onki iha mini mut mitäpä mä toimimattomalla föönillä teen..

Joskus kybält hypättiin meijä party bussiin ja matka kohti baaria alko. Paikan nimi oli The Gaff ja sellai perus räkälä. No ei vaineskaan. Aika samaa tasoo ku suomenki baarit. Ei mikää ihmeellinen. Kaks kerrosta siinä oli nii et ylhääl ei oikeestaa mitää äksönii ja alhaal tanssilattia ja muu häppeninki. Musat oli iha törkeen koval ja ei siel mitää pystyny juttelee ni tanssittii sit vaa.

Hävitin Venlan ja Johannan ihan alkuvaiheessa hengaten sitte hostellilaisten seurassa millon missäki. Aina välillä törmäsin Team Finlandiin, mut jotenki onnistuin aina kadottaa ne. En tiiä miten. Taitava minä. Ei kuitenkaa ollu iso paikka todellakaa. Onneks oli hurjan paljon porukkaa hostellilt ni enpä mä kauheesti mun kaksikkoa ehtiny kaipaamaan.

Joku jäbä jakeli ilmasii drinkkilippui sähköpostiosotetta vastaan. Ei hajuukaa mitä se niil maileil ja mä annoinki väärän (hups), mut sen jäbän kaveri intoutu must jotain en tiiä nii et sain neljä lipuketta kahen sijaan. HAH. Vähä oon kingi. Kiitän mun piiskaa jälleen kerran.

Tanssilattial oli kauheesti vientii ja iha alko ahistaa moinen. Semmosii lyhyit brittei tyyliin kaikki, joten se oli vaa big nono. Onneks sit löysin Vempulan siinä sitte ja seuraavaks alkoki märkä t-paita kisa. Voi jee. Ihmeellisen tyhmää puuhaa ja siellähän lavalla kävi luonnollisesti myös parit tytöt meiä hostellist. Voittajaa en tiä ku ei me katottu loppuun. Vajaata toimintaa. Noit kisoi on tääl iha joka paikassa, et ilmeisesti aussit tykkää. Tai eurooppalaiset. Kaikki miehen joihin törmäsin tuol tuntu nimittäin olevan oikeestaa vaa brittei. Niit on kaikkialla.

Loppuaika meni aika pitkälti samaa kaavaa. Jossai vaihees ku J+V vietti villiä aikaa tanssilattialla ni mä menin vaa istuu sohvalle ku oli vähä oksu olo. Pari tyyppii siin tuli jotai vammaa, mut lähti suht nopee menee ku ilmotin oksentavani jonku päälle viel. Helppo tapa karkottaa kaikki vammaset. Hah. Lopult siihe eksy joku kaveri, joka ei sit lähtenykää menee vaik hoin sille miljoonasti et voi jäädä omal vastuul mut oksuun sitte päälle. Sen mielest se oli vaa hurjan hauskaa ja vaa nauro mulle. Tyhmä. Naljailtiin sitte toisillemme hetki ja heitettii loistavaa läppää. Käviki ilmi et tää tyyppi oli helvetin hauska ja kerranki joku joka kesti mun naljailut. Hee jee. On muute iha vammast vittuilla englanniks, ku ei saa heitettyy nii paljoo juttuu.

Tää oli myös eka kaveri, joka ei yrittäny mitää. Me vaa hengattii ja naurettii ja oli hauskaa aina siihe asti et alakerta suljettiin ja meijän piti lähtee valuu ylös. Siellä sitte Venla tuli ilmoo et ollaan löhössä ja piti sanoo heipat hassulle kaverille. Se ois halunnu nähä viel uudestaa, mut mä en.

Kirmasin sitte pihalle muiden joukkoon ja yhes välis joku mies tuli jotai jubaa ja tarjoo karkkei. Voitte varmaan arvaa ettei karkit kelvannu. Ei siis kauaa siin ehtiny olee ku lähti menee ja mä kotin paikallistaa Team Finlandin. No eipä neitejä sitte näkyny enää missään ja soitin sitte Vimpulalle et mis hemulissa ne vipeltää. Oli hypänny taksiin. Voi helvetti miten kiva. Porukka oli jo alkanu hajoo ja oltii ties missä en tiiä. Tungin sitte itteni vikojen seuraan ja onneks niit oli vaa kolme ni mahuin niide kaa taksiin. Onneks. Olin nii vittuuntunu tos vaihees et olin iha ilonen hostellille päästyy ettei Venla viel ollu siel. Reilu feidaus ja näi. Arr.

Enne nukkumaanmenoo jäin viel hetkeks juttelee yhe tyypin kans ja sit oli aika kuorsaamisen.

Hauska ilta oli kyl kaikenkaikkiaan ja vientii oli enemmän ku ikinä. Täs maas ei selkeesti oo miehille tarpeeks naisii. Ihan tosi. Sun pitää vaa hymyillä jolleki ni heti on joku riippakivi mukana. Oon selkeesti liian ihana eikä mua vaan voi vastustaa. Ihan hyvä siis et oon maailman nirsoin ja liika läheisyys ahistaa. Jolleki toiselle toi vois nimittäin olla aika hankalaa torjuu kaikki noi miehet. Kato äiti miten viksu musta on tullu.
Keskiviikkona tuli herättyy vähän pahoinvoivana, mut ei pahasti. Oli vaa jotenki tosi hidas ja jäinen päivä eikä tehty yhtään mitään. Aamul käväsin kaupas ostaa sipsui (tääl on surkee sipsuvalikoima !!) ja sit luin vaa Hunger Gamesii. Joskus siin käytii kans mäkis safkaa.

Tylsä ja turha päivä.
Torstaina törmättiin taas vaiheeks pariin suomalaiseen tyttöön. Olikohan nää nyt numerot 6 ja 7 ? Venla ja Johanna oli miitannu ne baarissa viimeks (missä mä olin ?) ja hehkuttanu ilmeisesti nii paljo surfsidee et ne koitti kans päästä sisään. Oli kuitenki täyttä ni ne joutu lähtee surfsiden toiseen hostelliin coogee beachille. Hähää. Oli kyl iha mukavii ja toinen niist oli entine heppatyttö jostain vantaalt tms en muista ja toine ylöjärveltä. Juteltii niide kans sit siihe asti, et lähettii Bondi Junctioniin. Mun piti ostaa joku baarimekko ja vanukkaita, Venlan mustat ballerinat ja Johanna piti yllä meijän nörttiyttä mokkulan hankinnalla.

Löysin mekon heti ekast mekkoliikkeest mihin eksyttiin (tattoo) ja maksoin siitä huimat 15 dollaria. Kaamee makkarankuorihan se on, mut halvalla lähti ja on kevyt kantaa mukana ni who cares. Plus en tursunnu siit ulos ni hyvähyvä. Vepa ja Johannaki löys haluamansa ja kävästii sit viel kaupas ostaa mulle naminami vanukkaita (Kung-Fu Panda suklaavanui 12kpl aaaa taivas).

Hostellil mä painuin suihkuun ku taas oli kiire valmistautuu ku tiedossa toinen baarireissu. Piiska kuntoon, naama paikoilleen ja änkeytyminen makkarankuoreen ja tadaa valmis. Venlal ja Johannal oli kaamee vaatekriisi ja lopulta Johanna lainas mun parhaushousut ja venlaki löys jotai, ettei nyt alasti tarttennu lähtee.

Eksyttiin sitte hostelliporukalla semmoseen paikkaan ku BB's, joka on iha tos hostellin vieressä. Aika pieni paikka mut silti semmonen mukava. Hengattiin koko ilta vaan ulkona ja paikka oli täynnä meijä hostellilaisia ja vaa muutama muu oli löytäny tiensä tonne. Mä löysin melkeen heti sielt mun ekan aussin. Oi onnea. Vähän piti hymyillä ja johan se tuli juttelee. Sil ei ollu mikää överi aussiaksentti enkä uskonu sitä aussiks ennen ku se alko latoo pöytään sen ajokorttii, henkkareit ja ties mitä. Sit piti uskoo. Se oli siel sen veljen, siskon ja parin kaverin kaa ja me ehkä vähän pussailtiin vaik olinki vakuuttunu et se oli homo. Sil oli nimittäin nenärengas ja työskenteli kampaajana. Jep jep.
Piiska sai taas ihan kaameesti kehuja ja mekkooki ihasteltiin. Joku nainen halus ihan välttämättä ottaa mun kaa jotai yhteiskuviiki ku olin kuulema nii hyvännäkönen. Haha voi jee. Vaikeeta olla paras.

Jätettiin BB's taakse joskus 11 tai 12 ku ne sulki. Suunnattiin sitte Bondi Hotellille, mikä oli virhe. Ei nimittäin kauaa ehitty olee siellä, ku paikan poke tulee mulle sillee et oon juonu liikaa et taitaa olla aika lähtee. MITÄ HEMULIA ?! Tässä välissä voin paljastaa, et olin juonu viimeks hostellil pari mukii goonii ja sit ed. Paikas yhen teksun ja siinä se. En siis tosiaan ollu missään örvellyskunnossa. Tuli sitte lievästi kyseenalaistettuu tää päätös ja sit kutsuttiin bar manager paikalle (vaik poke sano et se on asshole) ja se vaa alko selittää miten oli nähny mut horjumassa neljä kertaa ku juttelin ihmisille. Yhtäkkii määrä kuitenki nous kuuteen kertaan ja siis wtf. Kaikki mut tuntevat tietää et ku mä seisoskelen ja juttelen porukalle ni mä en vaan seiso vaan pörrään paikallani. Ihan siis selvänäki. Tyyppi oli kuitenki täys idari ja herra oli sitte vaan päättäny et mä en pääse enää sisään. Koitin saada sen tajuu et mä en oo jurris mut ei kuunnellu. Seiso vaa ja näytti sitä sen ylimielist naamaa. Ois tehny mieli hutkasta sitä jollain.
Jossain välissä sitte ku oltiin huudettu sille tarpeeks ja koitettu tenttaa sen asennevammasta ni poliisit saapu paikalle. Kävin sitte kysyy et voisko ne puhalluttaa mut tms et herra jumala näkis etten oo kännissä. Poliisiherra (joka oli muuten suht hyvännäkönen ja nuori) sit sano, ettei ne testaa ku vaa jos on autolla liikenteessä. Mmmitäh ? Johanna oli sit et se on autolla. No eihän ne uskonu. Vammasta. Sano sit et aussilandiassa on sellai laki, et jos bar manager sanoo et jonku pitää lähtee ni kukaan ei voi tehä asialla mitään. Eli bar manager sanoo ja muut tottelee. Helvetin hienoo. Etenki jos bar manager sattuu oleen yhtä vammanen yksilö ku tää herra. Poliisiherra kuitenki myöns, etten mä sen mielest vaikuta jurriapinalta. Kiitos kauheesti.

Jossain välissä meiän sit piti lähtee ja vittuuntuneina valuttiin hostellin eteen ulos. Perkelettä ja vittua hoettiin ja oltiin vittuuntuneita. Venla ja Johannahan ei siis myöskään päässy sitte enää sisään, ku ne oli kehdannu mokomat tiedustella syytä mun poisheittoon. Reilu peli. Istuttiin sit ulkosal joidenki muiden kans ja venattiin loppuporukkaa. Siit käveli jossai vaihees suomalainen tyttö numero öö 9? ohi. Yks Ryan pysäytti sen ja kysy et mist se on ja oho oliki suomalainen. Mistä näitä suomalaisia oikeen tulee ?! Lähettii siit sit kuitenki sisälle ni ei jääty pahemmi juttelee. Jumitettiin keittiös viel johonki emt neljään ja sinne oli joku nevari kulkeutunu mukaan, jonka mielest mä olin hurjan söpö. Vitsit miten yllättävää. Se oli ite kuitenki ruma ja lyhyt ja nevari ja kännis ja häädettiin sit joskus pois. Hyvä vaan.

Keittiöst valuttiin sitte kuka mihinki ja ku olin pesee hampuita ni yks hostellin vakioällötys kysy et voitasko käydä panee vessas. Hei nyt ihan tosi. Katoin sitä vaa sillee voi luoja ja suljin oven. Oksu.

Puol 5 katoin vikan kerran kelloa.
Perjantaina oli taas tekemättömyyspäivä. Heräsin joskus 10 ja valuin sitte alas lukee Hunger Gamesii jee. En kauaa ehtiny syventyy ku yks hostellilainen pyys mut ulos istuu sen ja yhen hassun ranskiksen seuraan. Varmaan tunti-pari meni vaan musaa kuunnelles ja jutelles. Kärsin kauheesta nälästä ja ku Venla vihdoin raahautu paikalle ni lähettiin mäkkiin.

Safkan jälkeen takas hostellille koomaa siihe asti kunnes Johanna halus kans lähtee mäkkiläskeilee. Sinne sitte taas vaiheeks. Noloa. Sain onneks ilmasen jäden ku jouduin viimeks (=pari tuntii aikasemmin..) venaa mun nuksui nii kaua. Nomnom.

Kauhee ähky ja hostellille. Tehtiin tehokkaasti ei-mitään siihen asti et mä nappasin pyyhkeen ja kirjan ja lähin rannalle lukee. Matkal sinne ni ohitin sen edellisen illan aussin veljen ja frendin jotka sit naureskellen käveli ohi. Tosi kiva. Ne on vissiin jostain ihan huudeilta.. Jes.

Emmä sit ihan rannalle asti päässy vaa jäin siihen viereen nurtsille makoilee. Ehin varmaan tunnin olee siin, ku meijä huoneen pari brittii käveli ohi ja pyys mut niide mukaan rannalle. Eiku sinne sitte. Oli aika kylmä, mut varmaa pari tuntii oltiin. Kaksikko lähti jossai vaihees viel hakee lisää vaatetta ja sit syömään ja mä jäin viel lukee luvun loppuun. Oon vähän koukuttunu tohon kirjaan.. Kiitti Venla.

Seittemän tienoilla olin takas hostellilla. Johanna laitto nyt mun puhkun kuntoon, eli mul on vihdoin ja viimein aussinumero ! Eihän siihen montaa viikkoa mennykään.. Nyt se kuitenki on ja sovittiinki jo Jennyn kaa et nähään su iltana. JEE.

Kymmenen tienoil kävin viel väsää mulle leivän ja olin jo iha menos nukkuu kunnes Johannalt tuli viestii et lähenks sen messii hakee safkaa. Nojaa mikäs siinä ja eiku suunnaks BiteBox. Johanna sai ruokansa ja tilaajien ruuat ja mä kävin viel 7 elevenis nappaa vähän suklaata. Omnom.

Sit lukemaan ja joskus puol 1 menin nukkumaan ku kaikki muut kuorsas jo.
Lauantai meni jotenki ohi. Fiuh vaan. Heräsin aamul ihan tukkosena ja kurkku pipinä ja yskittiki viel kaiken lisäks. Voi jee. Tätä mä kaipasinki.

Käytii joidenki hostellilaisten kaa rannal, mut jäi vähä lyhkäseks ku masu alko vaatimaan ruokaa. En vissiin ikinä saa sitä taydellistä rusketusta.... Valkaistun vaan päivä päivältä.

Kuuden tienoilla oltiin sitte safkattu ja koomattu ja siirrytty ulos hengaa. Yhen ranskiksel oli synttärit ni johan porukka taas oli alottanu dokaamisen aikaseen. Meki sitte alotettiin kevyesti teksulla ja jollain ku yks James tarjos. Mikäs siinä. Vempuli oli jo teksun jälkeen iha tilulilulei ja mulla ei tuntunu missään ni se jotai rehas ja mä vaa koomasin. 11 tienoil kelattii lähtee ulos, mut Venpu ei jaksanu ja mullakaa ei ollu mitää fiilist ni jäätii vaa hostellille syömään kuivaa patonkia. Naminami.

Sain sitte myös aikaseks kirjottaa ihanan kilometrimailin heljälle ja ihan tuli iksu mun rakkauspakkaustyyppejä suomessa. Tai ku et sä täällä pysty olee iha oma ittes. Ku et sä voi kulkee ympäriinsä naljaillen. Tai voit mut se on huomattavasti vaikeempaa keksii jotai nasevaa sanottavaa englanniks. Asiat kuulostaa paljon tylsemmiltä. Oon nyt sit joutunu vähä hillitsee.

Varattiin myös TAAS UUS VIIKKO tänne.. Ollaan sitte jumitettu kuukaus Sydneys ja mun reissujalkaa vipattaa jo. Toi riippakivi vaan haluis jäädä vaik en tajuu miks. Onhan tää kiva hostelli ja jee bondi jee, mut täl paikal ei oo mitää sieluu, jos nii voi sanoo. Tai et kahen viikon jälkeen olin jo et jaa tää on nähty minne sitte. Pelkään kauheesti et jumitutaan jonneki ja aika loppuu kesken. On nii paljo nähtävää ja koettavaa enkä mä haluu vaan olla yhes paikassa. Ohan se kiva joo et tutustuu porukkaan ja näi, mut ihan tosi. Kaikki kuitenki liikkuu jossai vaiheessa, ni ihan turhaa jäädä ihmisten takii roikkuu johonki. Oon iha tyytyväinen et mä en oo mitenkää kauheen ihmisrakas tyyppi. Se ois kauheeta, jos kaikki tyypit on ihanii ja kivoi ja sit pitäs jättää ne. Onneks ei oo moisesta stressiä. Haa hyvä minä.
Sunnuntai alko lupaavasti. Tai yö ainaki. Joskus kolmen aikaa aamulla alko satamaan. Mun sänkyyn. Olin vähän et mitäs hemulia ei sisällä kuulu sataa. Nousin sit ylös ja tajusin et mun yläkerran asukki oli kaatanu jotai tms pissannu alleen. Kysyin sitte ystävällisesti et mitä helvettiä se oikeen puuhaa. Hoki sitte iha jurrisena vaa tartteevansa vettä et haluu vettä ei oo löytäny vettä ja mä luovutin. Ilmeisesti kuitenki vaa vesisade ja lupas lopettaa. Heitin sitte vaa peiton kastuneen kohan päälle ja aloin kuorsaa.

Aamusella nousin taas tukkosena ja kurkku pipinä. Jee. Olo oli aikasta kaamee ja valuin sitte vaa alas lukee ja venaa olon parantumista. Siinä meniki sitte koomatessa se päivä aina siihen asti, et Jenny infos pääsevänsä neljält duunista. Sovittii et nähää 4 jälkee circular quaylla. Vihdoin saatiin jotain sovittua ! Hiphei.

Lähettiin sitte tarpomaan sateeseen (ihan tosi täällä sataa paljon..) ja voi helvetti miten täys dösäri oli ! Enemmän porukkaa ku ikinä ku sade oli yllättäny rannal makoilijat ja kaikki oli lähös menee. Onneks meijän dösäkuski oli kiva ja kruisas meijän eteen ni mahuttiin ekaan dösään. Jouduttii kyl seisoo ja voin kertoo et ruuhka oli ihan jäätävä ! Ei liikuttu yhtään mihinkään. Laitoinki sit Jennylle viestii et myöhästytään vähäsen. En sillon tienny et matkaan tulee menee 1h 40min... Jenny venas sitte varmaan tunnin meitä.. Tosi kiva. Raukka. Yleensä toho matkaan menee siis joku reilu 30min että näin.

Lopult kuitenki päästiin perille ja löydettiin Jenny. Lähettiin sitte ettimään jotain safkamestaa ja hiihdettiin kauheeta kyytiä katuja pitkin, kunnes vihdoin löydettiin paikka ihan lähtöpaikan huudeilta.. Hyvä lenkki tuli viipotettua.

Istuttii sitte joku muutama tunti juttelemas ja safkaamas ja kivaa oli ! Kannatti nähä. Jenny osas mm sivistää meit semmosesta seikasta, et tääl ku tosiaan kaikki kulkee esim dösis opiskelijoina ni jos sä jäät tarkastajalle kiinni ni se tietää 300-400 dollarin sakkolappua. JES ! Vähä eri luokkaa toi maksu ku suomessa. Taidan silti kuitenki riskeerata ja mennä halvemmalla ku ainakaa vielä ei oo tullu tarkastajia vastaan. Kannattaa liikkuu ruuhka-aikoihin ja viikonloppusin.

Jätettiin sitte Jenny jossain välissä ja lähettii venaa dösää Hyde Parkiin. Jonku aikaa piti ootella, mihin mä en nii oo tottunu täällä. Yleensä dösä ilmestyy samantien. Lol joku odottelu. Ihan eri meininki ku suomes mis mä venaan tunnin 106sta joka ei välttis ees ikinä saavu. Tykkään täst tyylist enempi.

Dösämatka oli nyt huomattavasti nopeempi ja hostellil sitte vaa hengattiin jonku aikaa ulkona dokaajien seurassa, mut oli vähä hiljasta ni hipsittiin sisälle.
Maanantai maanantai maanantai.. Mä en ees haluu puhuu maanantaista. Päivä vaa valu ohi tylsempänä ku ikinä. Kello oli tyyliin 6pm ku vihdoin käytii tekee safkaa (kanasalaatti. Voi mitä terveysruokaa) ja siinä se. Mä käväsin sitte kans kävelyl kahesti ku ei ollu muutakaa tekemistä ku venasin Skypemiittiä sikkokullan kanssa. Ekal lenkil jumiuduin hengailee bondin skateparkille seuraa ku joku kuvas skeittareita. Skeittarit kuitenki evos jatkuvasti, ni en kauaa jaksanu toljottaa. Ois nyt ees ollu jotai loistavia.. Tokalla kerralla käväsin sitte ostaa suklaata. Tai no TIMTAMEI. Oi ne on vaan niiiiin hyviä. Siis ihan tosi. Omnom.

Mitäs muuta tapahtu.. öö. Vissii vaan istuin huoneessa lukemassa Hunger Gamesii. Eka kirja loppu ja nyt toka osa menossa. Just hyvä kirjasarja. Lukemisen lomassa sitte juttelin aika paljon yhen skotin kaa joka on meijän huonees ja sit semmosen ruotsalaisen kans jonka äiti on itseasias suomalainen (tampereelt). Osaa sanoo pari lausetta suomeks mut ei sen äiti puhu ikin suomee kuulema. Niil on kesämökki kuitenki jossai vammalan tienoilla. Mitä ihmettä. Tuli vähä yllärinä.

Siinä oliki se päivä. 11Pm miittasin Susmulusmun skypessä ja olipahan kivaa pitkäst aikaa puhuu kunnol asioiden kulusta plus näin ROLLEN ! Tekisin tähän sydämen, mut Venlan vammakoneel ei pysty.. Kauhee ikävä mun pikkupiskiä. Emmä ehkä voikaan jäädä tänne ikuisiks ajoiks, ku Rolle ei oo täällä. Emmä vois jättää mun haukkua.

Pidettii viel Sussun kaa puolentunnin tauko juttelussa, ku venattii et isipapuli saapuu töistä himppeen et seki pääsee puhuu mulle. Kaikki haluu puhuu mulle. Oon ihana.
Ihanaa oli myös se, et porukka tuli heti intopiukeena huitoo Sussulle ja Bobby jopa puhu sen kaa ! Ahhah vammaset.
Iskän kaa sovittii et tehää joku skypemiitti myöhemmin et saan kans puhuu maman kaa.
Toivottavasti se ei ala itkee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti